среда, 21. децембар 2011.

Lična karta-Amra Latifić


                              Amra Latifić
predavačica na Fakultetu za medije i komunikacije

datum rođenja: januar, 1980.
mesto rođenja: Beograd
horoskopski znak: vodolija
status veze: u braku
obrazovanje: završila sam Filološku gimnaziju u Beogradu, diplomirala glumu na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu i ruski jezik i književnost na Filološkom fakultetu u Beogradu. Doktorirala sam pri Rektoratu Beogradskog univerziteta umetnosti na Katedri za teoriju umetnosti i medija, tema: ruska avangarda i postmoderna
karijera: napisala sam dve knjige o glumi i avangardi, snimila sam tri filma, italijansku seriju, režirala i izvodila monodramu i druge predstave. Radila sam na filmskim festivalima. Učestvovala sam na brojnim međunarodnim skupovima vezanim za umetnost i kulturu u zemlji i inostranstvu. Usavršavala sam se u Rusiji i Italiji
hobi: srećom, dosta toga se prepliće sa poslom – gluma, pisanje, slikanje, joga, putovanja, planinarenje...   
u slobodno vreme: ...sam maksimalno slobodna
volim da slušam: Paco de Lucia, Chopin, hip hop, Ravel, Santana, N.e.r.d, Amalia Rodrigues
najčešće gledam: sporedne stvari u glavnim događajima
omiljena destinacija: Sevilja, Ronda..... u Andaluziji se najbolje osećam, Berlin, Marakeš, Petrograd, Venecija, Afrika
uzor: tome nisam sklona
neostvarena želja: da uskoro upravljam kosmičkim brodom

1 коментар: